Alla inlägg under september 2007

Av karin&jenny - 11 september 2007 14:12

Det ni.. Tänkte jag skulle inleda min stripp-kariär nu när jag har ett strippnamn med.. Hum eller inte! Ska nog vänta lite med det. Men namnet ska jag nog behålla.. Trixie Shimmerjuice... treviligt va?!

Har skaffat mig en facebook så det är därför jag har ett strippnamn nu med.. Kan ju vara bra o ha ifall man får för sig att man vill byta branch..


Nej men lite seriöst.. Har börjat på nya jobbet.. Helt ok. lite långtråkigt ibland men vad gör man inte för pengar?! Tråkigast är att man inte har lunch tillsammans med nån utan måste äta själv.. Vilken tur att man inte har en timmes lunch utan bara max 45 min.. o tur att man har mobilen.. sms och musik i samma maskin:)


jaha vad ska man göra nu då? Karln har skaffat en ny båt som han vill leka med. Jag vill köpa en ny dator och mamma vill att vi sparar pengarna ist.. Hum livet är fyllt av små I-landsproblem.. Hur ska man lösa dessa? Svar nån?


verkar inte som om ni kunde bestäma er om de var hunkar eller inte.. det är lite blandade svar.. fast mest svar blev det ändå på att de är HUNKAR- grattis till er.. så nu måste vi hitta på en ny omröstning... återkommer när vi funderat klart..


//Karin

Presentation

Omröstning

Kvinlig motsvarighet till Lucifer eller ljusbringare?
 Lucifer
 Ljusbringare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards