Alla inlägg under juli 2007

Av karin&jenny - 24 juli 2007 21:04

Fantastiskt. en hel dags arbete och jag är inte helt slut. Känns så föbenat bra. Har jobbat 9-16 och 17-21 och allt bara flöt på. Satt och tog det lugnt hela dan, bara gick lite hit och gick lite dit. Tittade på lite får och åt en himmelsk god pastasallad. Tack malin. På tal om Malin så är det vår nya vän, min och Jennys alltså. Det roliga var att jag o mailn har brevväxlat när vi var små. Våra mammor kände varandra och då lekte vi och så skulle man ju brevväxla med sina vänner och på den vägen är det.. Mycket kul o fått träffa henne igen.. Mycket fin vän. Känns som vi känt varandra förevigt, precis som med jenny iof. Vi utgör ett mycket bra och kul gäng ihop, galna iaf.


För vem skulle hoppa i vattenpölar och skrika för fulla halsar om inte vi!? Eller bara ligger på golvet och garvar och vet inte riktigt varför.. Jo vi.. :D


Så dagens tanke går då till alla underbara vänner man har, både nära och lite mindre bekanta. KRAMAR på er.. Gillar er alla mina vänner, både de jag träffar live och på nätet.. heja apelsinen.. håller tummarna :)


Av karin&jenny - 6 juli 2007 12:49

ibland kommer det sig att man itne kan få till någt lung och ro. ibland är folk överallt. funderade på en sak nu igen men det försvann som vanligt...


gu vad skönt det är med fredag.. ätligen helg, veckan har varit lite sissådär faktiskt. vilken tur att man har enormt bar arbetskamrater iaf,jenny och jag, vilket radarpar..  vi borde nog starta eget. tänk vad vi kan åstakomma. mirakel minsan. men men jag borde ha blivit chef tror jag. det är så roligt och bestämma över folk och fä.. (kataina alltså) hehe.. får man skirva så? eh skit samma.. bestämma iaf och vara chef, det passar nog mig. men tänk att folk kan vara så känsliga. att de inte kan emda att nån som är yngre betsämmer över dem... hur ska de då kunna utvecklas? fundara på det ni..


jenny och jag satt o funderade lite på vilka som läser bloggen? det är ju typ bara skitsnack och lite annat. vad är det för folk som kikar egentligen.? skriv nåt vett ja´eller är ni en bunt fegisar. ?


nej nu ska det snart jobbas,,eller jag jobbade visst under rasten med.. det blir så när man inte kan låsa om sig. får ta rast på toan nästa gång. det vore ju nåt..


men ikväll är det kräftor och kanske en liten sup med:)


//Karin

Av karin&jenny - 4 juli 2007 21:21

Jo dagens bollar blev faktiskt bollar av choklad.. elller typ iaf..


dagens bollar:

CHOKLADBOLLAR


Mums filli babba.. Det ska det klasas på ikväll minsann...


//Karin & Jenny

Presentation

Omröstning

Kvinlig motsvarighet till Lucifer eller ljusbringare?
 Lucifer
 Ljusbringare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards