Direktlänk till inlägg 25 juni 2007

Vi provar igen dåå!

Av karin&jenny - 25 juni 2007 18:24

Jaaa somsagt, vi provar igen!! Att ha datorvana kan betyda en sak, men när man sitter och undrar var man skriver inlägg blir man,,,,minst sagt förvånad över sig själv!! Och sen få till Ha Ha i två olika inlägg....jo´rå sa att ää...det är ju proffsigt.

F.Ö så är det mitt första inlägg här. Har odlat ett tag på vad som skulle komma upp, men man får nog in goet efter ett tag!! Och självklart måste man ju gratta LISAAAAAA, som vannn vårt nya pris!! (Avslöjar inget än kommer inte i håg om du sa det Karin!) Men å andra sidan så satsade ju jag på att få in en kommentar men som vår kära vän Pontik säger: Den (Du) bara försvann Annemaria vart tog den (du) vägen AnneMaria....Vaaart tog du vägen AnneMaria. Kommer uppdatering om Pontiak skiv realese party lite senare!! Crazy. Jag vet att Karin är mest nyfiken!! Ha Ha Hii


På åerseende ska göra leverstuvning nu!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin&jenny - 13 december 2007 11:54

I dag är det LUCIA... Vackert... visste ni att förr trodde man att det var den här natten som Lucifer var mest verksam så därför höll man sina barn innomhus så att inte djävulen skulle ta dem. På vissa ställen trodde man dessutom att Lucia var den kv...

Av karin&jenny - 24 november 2007 23:10

ibland är det bara party som man sent kommer att glömma.. ikväll var det väl typ så.. Tacos och dricka.. snacka skit som vanligt... lite blandat snack om grannar och sånt...   Flickan står på balkongen och röker. pojkarna sitter och lyssnar på tenes...

Av karin&jenny - 11 september 2007 14:12

Det ni.. Tänkte jag skulle inleda min stripp-kariär nu när jag har ett strippnamn med.. Hum eller inte! Ska nog vänta lite med det. Men namnet ska jag nog behålla.. Trixie Shimmerjuice... treviligt va?! Har skaffat mig en facebook så det är därför j...

Av karin&jenny - 30 augusti 2007 13:00

När vi var och badade sisst träffade vi dessa två gossar på stranden.. Så vi tog ett kort och bestämde oss för att de skulle minsan bli veckans hunkar.. Eller hur? Vad tycker ni? Inte varje dag man ser nåt så läckert... Pojkarna älskar Måns Zelmerlö...

Av karin&jenny - 30 augusti 2007 12:39

Vilken tur man kan ha ibland. Har fått ännu ett jobb till:). Inte alla som har tre jobb samtidigt. Eller? Eller har ju inte riktigt fast jobb eller så utan är vikarie på tre ställen, men det är inte så att jag kommer att vara sysslolös så myclet. Fic...

Presentation

Omröstning

Kvinlig motsvarighet till Lucifer eller ljusbringare?
 Lucifer
 Ljusbringare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards