Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Ännu en skiva

Av karin&jenny - 20 augusti 2007 14:58

Ännu en kräftskiva till historien. Så fantastiskt underbart. Strax söder om S:t Annas skärgård var vi hela lördagen. Jag o karln alltså. Jenny var med sin på ett annat landställe. Iaf, vi fiskade lite, fick inget märkvärdigt o visa upp dock. Jag plockade lite svamp och bär, det var ju massor av blåbär överallt och hela jag var typ blå i hela ansiktet som vanligt när jag har med blåbär o göra. Det räcker att jag äter två bär så är jag blå om läpparna och om båda händerna så ni kan tänka er när jag ätit en hel dag i skogen.. Nice..


Underbara biffar till lunch och kräftor till kvällsmat.. Ojoj vad man åt.. men det hade självklart kunnat gå ner många fler. Skulle vara praktiskt om man blev mätt på kräftor för då skulle man kunna ät det lite oftare. Så slipper man hålla på o balta i köket. Fast det är iof kul o balta i köket ibland när man har lite energi och inspiration. Hum ska nog lag till nåt kul till på onsdag, mamma och lilla storebror kommer o hälsar på, och kanske stora storebror med. vi får se.


Förslag på maträtt som man kan bjuda på tas tacksamt emot:)


sitter och längtar lite efter de kräftor som ligger i min frys o väntar på mig.. mm.. mums.. *dregel*


ska gå o göra nåt vettigt av mitt liv nu tror jag.. ska se vad det blir


//Karin


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin&jenny - 13 december 2007 11:54

I dag är det LUCIA... Vackert... visste ni att förr trodde man att det var den här natten som Lucifer var mest verksam så därför höll man sina barn innomhus så att inte djävulen skulle ta dem. På vissa ställen trodde man dessutom att Lucia var den kv...

Av karin&jenny - 24 november 2007 23:10

ibland är det bara party som man sent kommer att glömma.. ikväll var det väl typ så.. Tacos och dricka.. snacka skit som vanligt... lite blandat snack om grannar och sånt...   Flickan står på balkongen och röker. pojkarna sitter och lyssnar på tenes...

Av karin&jenny - 11 september 2007 14:12

Det ni.. Tänkte jag skulle inleda min stripp-kariär nu när jag har ett strippnamn med.. Hum eller inte! Ska nog vänta lite med det. Men namnet ska jag nog behålla.. Trixie Shimmerjuice... treviligt va?! Har skaffat mig en facebook så det är därför j...

Av karin&jenny - 30 augusti 2007 13:00

När vi var och badade sisst träffade vi dessa två gossar på stranden.. Så vi tog ett kort och bestämde oss för att de skulle minsan bli veckans hunkar.. Eller hur? Vad tycker ni? Inte varje dag man ser nåt så läckert... Pojkarna älskar Måns Zelmerlö...

Av karin&jenny - 30 augusti 2007 12:39

Vilken tur man kan ha ibland. Har fått ännu ett jobb till:). Inte alla som har tre jobb samtidigt. Eller? Eller har ju inte riktigt fast jobb eller så utan är vikarie på tre ställen, men det är inte så att jag kommer att vara sysslolös så myclet. Fic...

Presentation

Omröstning

Kvinlig motsvarighet till Lucifer eller ljusbringare?
 Lucifer
 Ljusbringare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards