Direktlänk till inlägg 6 juli 2007

idag

Av karin&jenny - 6 juli 2007 12:49

ibland kommer det sig att man itne kan få till någt lung och ro. ibland är folk överallt. funderade på en sak nu igen men det försvann som vanligt...


gu vad skönt det är med fredag.. ätligen helg, veckan har varit lite sissådär faktiskt. vilken tur att man har enormt bar arbetskamrater iaf,jenny och jag, vilket radarpar..  vi borde nog starta eget. tänk vad vi kan åstakomma. mirakel minsan. men men jag borde ha blivit chef tror jag. det är så roligt och bestämma över folk och fä.. (kataina alltså) hehe.. får man skirva så? eh skit samma.. bestämma iaf och vara chef, det passar nog mig. men tänk att folk kan vara så känsliga. att de inte kan emda att nån som är yngre betsämmer över dem... hur ska de då kunna utvecklas? fundara på det ni..


jenny och jag satt o funderade lite på vilka som läser bloggen? det är ju typ bara skitsnack och lite annat. vad är det för folk som kikar egentligen.? skriv nåt vett ja´eller är ni en bunt fegisar. ?


nej nu ska det snart jobbas,,eller jag jobbade visst under rasten med.. det blir så när man inte kan låsa om sig. får ta rast på toan nästa gång. det vore ju nåt..


men ikväll är det kräftor och kanske en liten sup med:)


//Karin

 
 
Apelsinen

Apelsinen

7 juli 2007 13:01

Jag läser, men det vet du ju, Karin! :) Kräftor är aldrig helt fel, och en helt okej anledning till att öppna brännvinsflaskan!

http://apfelsine.blogg.se

 
Ingen bild

sanna

8 juli 2007 21:45

hej! Jag läser ju vad ni skriver! så skriv på ni, jag läser.
Puss å kram på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin&jenny - 13 december 2007 11:54

I dag är det LUCIA... Vackert... visste ni att förr trodde man att det var den här natten som Lucifer var mest verksam så därför höll man sina barn innomhus så att inte djävulen skulle ta dem. På vissa ställen trodde man dessutom att Lucia var den kv...

Av karin&jenny - 24 november 2007 23:10

ibland är det bara party som man sent kommer att glömma.. ikväll var det väl typ så.. Tacos och dricka.. snacka skit som vanligt... lite blandat snack om grannar och sånt...   Flickan står på balkongen och röker. pojkarna sitter och lyssnar på tenes...

Av karin&jenny - 11 september 2007 14:12

Det ni.. Tänkte jag skulle inleda min stripp-kariär nu när jag har ett strippnamn med.. Hum eller inte! Ska nog vänta lite med det. Men namnet ska jag nog behålla.. Trixie Shimmerjuice... treviligt va?! Har skaffat mig en facebook så det är därför j...

Av karin&jenny - 30 augusti 2007 13:00

När vi var och badade sisst träffade vi dessa två gossar på stranden.. Så vi tog ett kort och bestämde oss för att de skulle minsan bli veckans hunkar.. Eller hur? Vad tycker ni? Inte varje dag man ser nåt så läckert... Pojkarna älskar Måns Zelmerlö...

Av karin&jenny - 30 augusti 2007 12:39

Vilken tur man kan ha ibland. Har fått ännu ett jobb till:). Inte alla som har tre jobb samtidigt. Eller? Eller har ju inte riktigt fast jobb eller så utan är vikarie på tre ställen, men det är inte så att jag kommer att vara sysslolös så myclet. Fic...

Presentation

Omröstning

Kvinlig motsvarighet till Lucifer eller ljusbringare?
 Lucifer
 Ljusbringare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards